Loft - premiera lutego

By | 10:29:00 32 comments
W sobotę byłam w kinie na filmie, który miał premierę dzień wcześniej. Na sali łącznie z nami było 6 osób. Można więc stwierdzić, że sala pusta a film beznadziejny. Czy aby na pewno ?
Każdy facet jest taki sam i każdy ma kobiety na boku. Każdy potrzebuje odskoczni i swojego loftu. W filmie mamy pięciu facetów - pięciu przyjaciół korzystających z loftu. Pokoju w którym bez przeszkód i podejrzeń mogą  spotykać się z kochankami. Cała sielanka trwa do czasu, gdy w lofcie nagle znajdują przykute do łóżka zwłoki zamordowanej kobiety. Jaka była prawdziwa historia zbrodni? Kim była zamordowana kobieta ? Zabić mógł każdy: zdradzenie mężowie, oszukane żony, odrzucone kochanki. Jedno pewne - do mieszkania mogli wejść tylko posiadacze 5 kluczy, a może ktoś jeszcze?
Świetny trzymający w napięciu film. Częste zwroty akcji i nieprzewidywalne zakończenie a do tego dobra obsada. Polecam, dawno nie wkręciłam się tak w film. Szkoda tylko, że przy tym szale na Greya mało kto idzie obejrzeć, coś innego.
 A jaki ciekawy film ostatnio Wy oglądaliście?



Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. zaciekawiła mnie tym filmem :) lubie wiekszosc aktorów wiec moze i ja się przejdę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Greyu nie chce sie wypowiadać, bo niewiem czy śmiać sie czy płakać;). Ostatnio oglądałam "Bogów" - film niewątpliwie godny uwagi. I po raz chyba setny - "Wszystko o mojej matce" - to jest kino przez bardzo wielkie K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada - może właśnie na Loft się wybiorę, skoro Greya odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja, obejrzę w wolny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O też lubię taka akcje, na pewno by mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, zaintrygowałaś mnie ;) muszę sie wybrac z K. !

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej byłam na Greyu, ale mimo to mam ochotę również na ten film :)
    Ostatnio oglądałam Dla niej wszystko z Crowem - również mnie wciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Grayu nie byłam, ale ten brzmi całkiem fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś kochana ale na Greya też chcę iść:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mummyenvogue. blogspot.com23 lutego 2015 14:33

    A ja wybieram się na Greya z ciekawości, jak się ma ekranizacja do książki..Chociaż obejrzany przez Ciebie film zachęca.. Zobaczymy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Greya nawet się nie wybieram.
    LOFT chciałabym zobaczć, bo widziałam trailer i bardzo mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczarowanaa F.23 lutego 2015 15:18

    Jak byłam niedawno w kinie to właśnie puszczali też zwiastun tego filmu i miałam właśnie ochotę go obejrzeć :) Także na pewno obejrzę ale raczej w domu na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam na Greyu i całkiem mi się podobal ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie kompletnie ominął szał na Greya, wiem tylko tyle co czytam z blogów o nim, jako mnie do tego nie ciągnie... choć może w przyszłości sięgnę po książkę żeby zobaczyć czym tak się ludzie zachwycali. Wolę wybrać się na Into the woods zobaczyć Maryl Streep i Johnego Deepa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię gdy kino nie jest przepełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Into the woods23 lutego 2015 17:53

    Można już ten film znaleźć na internecie. Oglądałam i polecam :) Dosyć fajny musical :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam coś o tym filmie i mam go w planach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justyna Wiśniewska23 lutego 2015 18:28

    Greya obekrze dopiero za kilka miesiecy ;) Loft bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio widziałam Snajpera :3

    OdpowiedzUsuń
  20. obejrzę, gdy tylko będzie dostepny w Internecie, bo do najbliżeszego kina mam jakieś 60 km :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie. Ja wczoraj obejrzałam "Więzi - Disconnect", Marta z Geometry of Nature go polecała na FB. Faktycznie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  22. U zainteresowałaś mnie. Na pewno go obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądałam, ale zapowiada się ciekawie. Byłam na Greyu, nie polecam, nawet dla beki. Ostatnio obejrzałam "Bogów", świetny film:)

    OdpowiedzUsuń
  24. film zapowiada się ciekiwe, lubię takie gdzie do końca nie wiadomo jak się skończy

    OdpowiedzUsuń
  25. No to trzeba będzie obejrzeć. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  26. zapowiada się fajnie, na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paulina Gaworska7 marca 2015 23:44

    Bardzo podobał mi się trailer i soundtrack, ale samego filmu jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Film mnie zaciekawił, więc z pewnością kiedyś go obejrzę :) Lubię takie wątki, niedopowiedzenia i intrygi. Ostatnio z ciekawszych filmów obejrzałam 'Tańcząc w ciemnościach". Dość specyficzny film, a właściwie musical z Bjork w roli głównej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz :)